Vinhösten har kommit i gång

Vinhösten har startat. Vi har redan hållit Alsace-provning med Munskänkarna, ett par andra provningar och så är jag just hemkommen från en veckas resa i Spanien. Jag kommer att skriva om Alsace-provningen senare, men nästa inlägg som kommer inom ett par dagar är mitt första om resan. Eftersom resan bestod av många höjdpunkter och områden kommer jag att dela upp den i flera inlägg. Jag återkommer med det första förhoppningsvis redan i morgon! För omväxlings skull är alla inlägg från resan på engelska.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

